Renault Master E-Tech 3T5 CCab Fwd L3 Accu's 52 kwh

€ 39.950,- excl. BTW

Bouwjaar 11-12-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.963 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Overige
Motorinhoud -
Vermogen -

Renault Master E-Tech 3T5 CCab Fwd L3 Accu's 52 kwh


€ 39.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-12-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.963 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Overige
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Volvo Group Truck Center B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albert Plesmanweg 69
Postcode 3088 GB
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 8822555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.usedtruckcenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Cabine: enkel

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Maten
Lengte/hoogte: L3H1

Gewichten
Ledig gewicht: 2.444 kg
Laadvermogen: 1.056 kg
GVW: 3.500 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 52 kWh, Type NiMH
Accu laden: Type 2, 3-fasen

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 424 x 202 x 204 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 52 kWh

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie