Bouwjaar | 14-01-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 213.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VK-115-T |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 5.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 213.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VK-115-T |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Roest |
Contactpersoon | Peter Roest |
Adres | Postkade 172a |
Postcode | 2977 AG |
Plaats | Goudriaan |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 581229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageroest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.903 kg
Laadvermogen: 897 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Origineel Nederlandse bedrijfsauto. Buitenom bijzonder netjes en strak, binnenin flink gebruikt als bedrijfswagen. 1e eigenaar bedrijfsauto. 2 sleutels + boekjes aanwezig. Let op: Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Geen afleverkosten. Inruil van uw huidige (bedrijfs)auto of motor is natuurlijk mogelijk. Bezichtiging en proefrit met afspraak mogelijk.
Deze auto is geschikt als export auto. Apk/tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering kost: €145,-. Zonder verzekering, dus op trailer: €35,-. Mooie auto!
Duits: Dieses Auto ist als Export-Auto geeignet. TÜV ist gültig. Export von Dokumenten, einschließlich Versicherungskosten: €145,-. Ohne Versicherung, so auf Anhänger: €35,-. Schönes Auto!
Frans: Cette voiture est adapté pour les exportations de voitures. MOT / TUV est valide. Les documents d'exportation, y compris les coûts d'assurance: €145,-. Sans assurance, donc le trailer: €35,-. Belle voiture!
Engels: This car is suitable for car exports. MOT / TUV is valid. Export documents including insurance costs: €145,-. Without insurance, so on a trailer: €35,-. Nice car!
= Bedrijfsinformatie =
We zijn 6 dagen per week geopend en op zondag gesloten. Tevens zijn we 4 avonden (maandag t/m donderdag) OP AFSPRAAK geopend van 19.00 tot 20.30 uur. Belt u ons gerust voor het maken van een afspraak voor bezichtiging en proefrit. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,8!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!