Renault Master T28 2.3 dCi L1H1 Imperiaal / Trekhaak

€ 5.250,-

Bouwjaar 14-01-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 224.975 km
Deuren 5
Kenteken VK-109-T
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Master T28 2.3 dCi L1H1 Imperiaal / Trekhaak


€ 5.250,-

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 224.975 km
Deuren 5
Kenteken VK-109-T
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Roest
Contactpersoon Peter Roest
Adres Postkade 172a
Postcode 2977 AG
Plaats Goudriaan
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 581229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageroest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.903 kg
Laadvermogen: 897 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Origineel Nederlandse bedrijfsauto. 1e eigenaar bedrijfsauto. 2 sleutels aanwezig. Let op: Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Nationale autopas en geldige APK. Geen afleverkosten. Inruil van uw huidige (bedrijfs)auto of motor is natuurlijk mogelijk. Bezichtiging en proefrit met afspraak mogelijk.

Deze auto is geschikt als export auto. Apk/tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering kost: €145,-. Zonder verzekering, dus op trailer: €35,-.

Duits: Dieses Auto ist als Export-Auto geeignet. TÜV ist gültig. Export von Dokumenten, einschließlich Versicherungskosten: €145,-. Ohne Versicherung, so auf Anhänger: €35,-.

Frans: Cette voiture est adapté pour les exportations de voitures. MOT / TUV est valide. Les documents d'exportation, y compris les coûts d'assurance: €145,-. Sans assurance, donc le trailer: €35,-.

Engels: This car is suitable for car exports. MOT / TUV is valid. Export documents including insurance costs: €145,-. Without insurance, so on a trailer: €35,-.

= Bedrijfsinformatie =

We zijn 6 dagen per week geopend en op zondag gesloten. Tevens zijn we 4 avonden (maandag t/m donderdag) OP AFSPRAAK geopend van 19.00 tot 20.30 uur. Belt u ons gerust voor het maken van een afspraak voor bezichtiging en proefrit. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,8!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie