Renault Master T28 2.5 dCi L1H1 ZEER NETJES FISCAAL GUNSTIG

€ 4.500,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-02-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 195.638 km
Deuren 5
Kenteken 07-VDZ-8
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master T28 2.5 dCi L1H1 ZEER NETJES FISCAAL GUNSTIG


€ 4.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-02-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 195.638 km
Deuren 5
Kenteken 07-VDZ-8
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 138 km/u

Maten
Wielbasis: 308 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 1.010 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor het in- en uitladen neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Deze Renault is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.

Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!

Renault Master T28 L1H1 2.5 DCi 74 KW E4
Bouwjaar 13-02-2007
195.642 kilometers
Apk t/m 18-02-2025
1.790 kg.
Trekhaak met trekkracht van 2.000 kg.
Nationale autopas tellerrapport aanwezig
2.464 cm3.
Euro 4
74 KW / 101 PK
Wielbasis 308 cm.
Laadvermogen 1.010 kg.
3 Persoons op kenteken
Side bars
Toerenteller
Airbag bestuurder
6 versnellingen
2 sleutels met handzender
Radio/CD
Volledig tussenschot met raam
Armsteuntjes bestuurders- en passagiersstoel
Nokia Car kit
16 inch wielmaat
2 deuren achter met ramen met anti inbraak roosters
Raam in rechterzijdeur met anti inbraak rooster
3e remlicht
Houten vloer aanwezig
Zijwanden en dak met hout afgetimmerd
Houten vloer

Afmetingen in de laadruimte zijn:

2.60 meter lang
1.78 meter breed
1.28 meter breed tussen de wielkasten
1.65 meter hoog

Prijs is € 4.500,= EXCLUSIEF DE B.T.W.

*** Momenteel zit er een passagiersstoel in, deze kan altijd, indien gewenst voor een 2 persoons bankje vervangen worden! ***

*** Voor ondernemers fiscaal gunstige bijtelling! De Renault is ouder dan 15 jaar dus bijtelling van 35% over de werkelijke waarde! ***

*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. Ook voor auto's van 10 jaar of ouder. ***

= Bedrijfsinformatie =

>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie