Bouwjaar | 13-02-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 195.638 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-VDZ-8 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 4.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 195.638 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-VDZ-8 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Weijden Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steekterweg 70A |
Postcode | 2407 BH |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdweijdenbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 138 km/u
Maten
Wielbasis: 308 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 1.010 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor het in- en uitladen neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Deze Renault is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
Renault Master T28 L1H1 2.5 DCi 74 KW E4
Bouwjaar 13-02-2007
195.642 kilometers
Apk t/m 18-02-2025
1.790 kg.
Trekhaak met trekkracht van 2.000 kg.
Nationale autopas tellerrapport aanwezig
2.464 cm3.
Euro 4
74 KW / 101 PK
Wielbasis 308 cm.
Laadvermogen 1.010 kg.
3 Persoons op kenteken
Side bars
Toerenteller
Airbag bestuurder
6 versnellingen
2 sleutels met handzender
Radio/CD
Volledig tussenschot met raam
Armsteuntjes bestuurders- en passagiersstoel
Nokia Car kit
16 inch wielmaat
2 deuren achter met ramen met anti inbraak roosters
Raam in rechterzijdeur met anti inbraak rooster
3e remlicht
Houten vloer aanwezig
Zijwanden en dak met hout afgetimmerd
Houten vloer
Afmetingen in de laadruimte zijn:
2.60 meter lang
1.78 meter breed
1.28 meter breed tussen de wielkasten
1.65 meter hoog
Prijs is € 4.500,= EXCLUSIEF DE B.T.W.
*** Momenteel zit er een passagiersstoel in, deze kan altijd, indien gewenst voor een 2 persoons bankje vervangen worden! ***
*** Voor ondernemers fiscaal gunstige bijtelling! De Renault is ouder dan 15 jaar dus bijtelling van 35% over de werkelijke waarde! ***
*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. Ook voor auto's van 10 jaar of ouder. ***
= Bedrijfsinformatie =
>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!