Bouwjaar | 28-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 32.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Hellevoetsluis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Sprong 2 |
Postcode | 3224 HC |
Plaats | Hellevoetsluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 320555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 359 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.028 kg
Laadvermogen: 1.472 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Renault Master biedt alles wat u van een auto verlangt. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Ook is de auto voorzien van: LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De digitale wereld van mobiliteit verwelkomt u; op het digitale dashboard wordt alles weergegeven om uw rit gemakkelijk en veilig te maken. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Deze Renault Master is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Ook helpen het hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!