Renault Master T35 2.3 dCi gesloten laadbak, achterdeuren

€ 16.950,- excl. BTW

Bouwjaar 28-11-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 177.507 km
Deuren 5
Kenteken VL-995-D
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi gesloten laadbak, achterdeuren


€ 16.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 177.507 km
Deuren 5
Kenteken VL-995-D
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kleyweg Bedrijfsauto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harnaskade 1b
Postcode 2635 CA
Plaats Den Hoorn Zh
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 2513812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kleyweg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.605 kg
Laadvermogen: 895 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 209 per kwartaal

lengte inwendig 3.70 m
breed 2.02m
hoog 2.18m

= Bedrijfsinformatie =

Opmerkingen

PROFITEER VAN FINANCIAL LEASE!

-ECONOMISCH EIGENDOM
-RENTE FISCAAL AFTREKBAAR
-AFSCHRIJVING FISCAAL AANTREKKELIJK
-BTW VAN DE AANSCHAFPRIJS TERUG TE VORDEREN
-TRANSPARANT
-GEEN KILOMETER BEPERKINGEN!!!
-RUIMTE OM TE ONDERNEMEN!


Onze verkoop en prijsstelling is gericht op de zakelijke markt!
onze prijzen zijn exclusief 21% B.T.W. en BPM
mits anders vermeld,
voor consumenten ( particulieren) gelden andere tarieven dan genoemd in de advertentie
e.e.a. in verband met BTW en rest BPM ed
aan fouten in advertentie kan geen recht worden geclaimd.
KLEYWEG BEDRIJFSAUTO,S bedrijfswagen specialist sinds 1954 !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie