Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 275.734 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-055-PF |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 8.990,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 275.734 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-055-PF |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Dun Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 18 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4622999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandunbedrijfswagens.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.082 kg
Laadvermogen: 1.583 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket Bedrijfswagens: - Verse APK (indien binnen 6 maanden verloopt) - Onderhoudsbeurt - Olie servicebeurt - Caroserie inspectie - Algehele voertuig inspectie Prijzen zijn exclusief B.T.W
Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Master zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Ook is de Renault uitgerust met: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
maandag t/m donderdag geopend van 10:00 - 17:30 uur.
vrijdag geopend van 10:00 - 21:00 uur.
zaterdag geopend van 10:00 - 17:00 uur.
zondag uitsluitend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!