Bouwjaar | 19-10-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.989 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-350-JN |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.989 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-350-JN |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwkoop |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maseratilaan 9 |
Postcode | 3261 NA |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 640950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfnieuwkoop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.089 kg
Laadvermogen: 1.411 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Actieprijs! Mooie Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 aangeboden voor € 11.950.- euro ex. BTW. Auto is zeer rijk als de perfecte uitvoering en is o.a. voorzien van: Airco, scheidingswand, 3 zitplaatsen, cruise controle, Multimedia navigatie systeem met AUX/USB/Carkit/DAB+/Camera interface, multifunctioneel stuurwiel, boordcomputer, cruise controle, centrale portier vergrendeling op afstandsbediening, elektrisch pakket (2x ramen en spiegels), volledig betimmerde laadruimte met betonplex vloer, parkeersensoren achter, trekhaak etc. Auto verkeert in zeer nette staat. Auto is (dealer) onderhouden, onderhoudsboekje is aanwezig bij de auto. RDW teller rapport logisch verklaart (kilometrage gegarandeerd). Wegenbelasting Zuid-Holland € 64,- per maand. OPTIONEEL Afleveringspakket: APK controle-keuring incl. onderhoudsbeurt groot, reinigen binnen & buitenzijde wagen, nieuwe matten set, 1/4 tank brandstof, 3 maanden garantie motor en versnellingsbak, stoel reparatie (bestuurder) € 799.- euro. Voor meer informatie en beschikbaarheid, of voor het maken van een afspraak om deze auto te bezichtigen: EMAIL:info@autobedrijfnieuwkoop.nl, TEL: 0186-640950
= Bedrijfsinformatie =
.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!