Renault Master T35 2.3 dCi L2H3 Eco 109396 km Airco,Trekhaak

€ 8.950,-

Bouwjaar 15-09-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 109.396 km
Deuren 5
Kenteken V-212-HD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2H3 Eco 109396 km Airco,Trekhaak


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-09-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 109.396 km
Deuren 5
Kenteken V-212-HD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage van 't Hoog
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 9
Postcode 2964 LG
Plaats Groot Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevanthoog.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2012 - jul. 2014
Modelcode: X62

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H3
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.902 kg
Laadvermogen: 1.598 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Nette auto voorzien van onderhoudshistorie .Bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket, wij leveren de auto dan met 6 Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, Airco onderhoudsbeurt, 15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.

onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck en daarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.

= Bedrijfsinformatie =

Vakgarage van 't Hoog is een allround autobedrijf dat dit jaar 45 jaar bestaat.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.
Door een gemoedelijk familiebedrijf te blijven met een sterk team medewerkers kunnen we dit realiseren. Niet voor niets scoren we een mooie 9 op klantenvertellen.nl.

Bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket. Wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, airco onderhoudsbeurt,
15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
Het onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck waarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.

De 12 maanden Bovag garantie is van toepassing bij auto's vanaf € 4500,-
Voor bedrijfswagens is de Bovag garantie standaard 3 maanden.

De optielijst is met grote zorg samengesteld.
Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is.
Wij raden u dan ook aan om de opties en accessoires zorgvuldig te controleren.
Aan de advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Graag even bellen als u wilt komen proefrijden, wij zorgen dan dat de koffie en de auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie