Bouwjaar | 05-10-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 455.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-016-SP |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 455.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-016-SP |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Dun Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 18 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4622999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandunbedrijfswagens.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.985 kg
Laadvermogen: 1.555 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
maandag t/m donderdag geopend van 10:00 - 17:30 uur.
vrijdag geopend van 10:00 - 21:00 uur.
zaterdag geopend van 10:00 - 17:00 uur.
zondag uitsluitend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!