Bouwjaar | 19-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.094 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-518-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 17.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.094 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-518-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zuid West |
Contactpersoon | M. Akkas |
Adres | wateringseweg 98b |
Postcode | 2685 SW |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43496165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzuidwest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.367 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.924 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zeer nette en sportieve Renault Mégane 1.6 TCe GT Automaat 205Pk met veel opties. Afkomstig van eerste eigenaar en dealer onderhouden. Laatste beurt is gedaan op km stand 38722. Nieuwe Apk bij aflevering.
Rijdt en schakelt prima interieur in goede staat niet rokers auto.
Wij zijn op AFSPRAAK geopend, voor bezichtigingen graag vooraf bellen om teleurstellingen te voorkomen.
Prijs is meeneemprijs geen onzin biedingen aub, inruil mogelijk tegen handel prijzen. Wij berekenen geen afleverkosten,.
Bij interesse in een van onze occasions adviseren wij om liever te bellen, wegens drukte kunnen wij niet altijd tijdig de e-mails beantwoorden.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!