Bouwjaar | 05-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.901 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-SGK-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.901 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-SGK-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AVS |
Contactpersoon | pp van der Stel |
Adres | Baanhoek 152 |
Postcode | 3361 GN |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 414429 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderstel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM
Van harte welkom bij AVS Bosch Car Service in Sliedrecht. Uw vertrouwde adres voor auto, bedrijfswagen en camper. Zowel voor aankoop als onderhoud.
- Bosch Car Service Autoverzekering
- Bosch Car Service Autofinanciering
- Bosch Car Service Excellent Garantie
ADVERTEREN
- De occasion advertenties op deze website zijn met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Daarom zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten
- Wij streven er naar om alle auto's in goede staat af te leveren en te controleren op km stand en onderhoudshistorie.
BELASTINGVOORDELEN EN SUBSIDIES
- Bent u een particulier en koopt of private leaset u een volledig elektrische personenauto? Dan komt u mogelijk in aanmerking voor de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren (SEPP). Deze regeling geldt voor nieuwe en gebruikte elektrische personenauto's. Voor een gebruikte auto die u koopt, kunt u € 2.000 subsidie aanvragen.
- Voor elektrische auto's en motoren gelden de volgende belastingvoordelen: geen aanschafbelasting; geen motorrijtuigenbelasting.
- Plug-in hybride: belastingvoordeel: Een plug-in hybride auto heet ook wel een plug-in hybrid electric vehicle (PHEV). Eigenaren van een plug-in hybride auto krijgen 50% korting op de motorrijtuigenbelasting. Dit geldt alleen voor auto's met een minimale CO2-uitstoot die niet meer is dan 50 gram per kilometer.
- Kijk op de website van de Rijksoverheid (rvo.nl) voor de voorwaarden van de meest recente regelingen en beschikbaarheid en in hoeverre die van toepassing is op uw persoonlijke situatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!