Bouwjaar | 04-03-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.005 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-RF-LB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.005 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-RF-LB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baba Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zichtenburglaan 34 |
Postcode | 2544 EB |
Plaats | S-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13733116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
auto heeft veel gebruikers sporen daar is de prijs ook naar.
LET OP:
Komt u van ver en wilt u er zeker van zijn dat de auto nog beschikbaar is bel dan even voordat u onze richting op komt. Dit om teleurstelling te voorkomen.
Wilt u de auto zeker hebben dan is reserveren mogelijk tegen een aanbetaling.
Welkom bij BABA CARS. Wij ontvangen u graag in onze showroom. Hier kunt u op uw gemak ons aanbod bekijken onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wilt u uw huidige auto of een ander voer/vaartuig inruilen? Dat is mogelijk!
Wij zijn bij het RDW aangesloten en kunnen het voertuig hier te plekken overschrijven. U kunt contant betalen of het aankoopbedrag ter plekken overmaken naar onze rekening. Vergeet daarvoor niet op tijd uw limiet aan te passen en uw reader of bankscanner mee te nemen.
Graag tot ziens,
BABA CARS
ZICHTENBURGLAAN 34
DEN HAAG 2544 EA
06 13733116
Openingstijden:
MA / ZO ALLEEN OP AFSPRAAK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!