Bouwjaar | 29-08-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.705 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-TH-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.705 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-TH-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOBEDRIJF VLD |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | marconistraat 7D |
Postcode | 3133 KL |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20672791 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Modus 1.6-16V Authentique Basis
- Kenteken: 16-TH-ZL
- Merk: Renault
- Model: Modus
- APK tot: 04-12-2024
- Tellerstand: 131705 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4M 67
- Vermogen: 65 kW / 89pk
- Ledig gewicht: 1145 kg
- Max. trekgewicht: 900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 379 cm
- Hoogte: 1589 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank verstelbaar
- Airco
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
AUTO RIJD EN SCHAKELT GOED
AUTOBEDRIJF VLD
marconistraat 7D
3133 KL Vlaardingen
+31620672791
autobedrijfvld@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!