Bouwjaar | 13-06-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.540 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KNX-97 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
€ 9.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.540 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KNX-97 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ondernemingsbedrijf De Groene Hoek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Christiaan Huygensstraat 9 |
Postcode | 2665 KX |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43482801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodegroenehoek.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 185 x 164 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Super goed rijdende en betrouwbare Renault Scénic 1.2 TCe Bose - Full option l NAVI l 2e eigenaar!
Met 78540 km met boekjes en dubbele sleutels,
Auto is prima in orde,
Rijdt en schakelt super goed,
Voor meer info bel; 0643482801
Inruil ook mogelijk!
Deze Renault Scénic komt uit 2013, werd geleverd van 01-03-2013 tot 30-09-2015. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 97 kW (132 PK) en een cilinderinhoud van 1198 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.20 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.