Bouwjaar | 07-09-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.724 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XSX-69 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.724 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XSX-69 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jesse de Koning Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenkade 5en 6 |
Postcode | 2984 AA |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42107601 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jessedekoningautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 185 x 165 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.894 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Renault Scenic 1.4 TCE Dynamique,bj.2009,kleur:zwart !! In zeer goede staat van onderhoud !! Keurig netjes van binnen en van buiten !! Voorzien van o.a.stuurbekrachtiging,centrale deurvergrendeling,afstand alarm met startonderbreker,4x elektrische ramen/spiegels,dubbele airbag/sidebag,cruise control,boordcomputer,stereo met cd speler/aux/navigatiesysteem,midden armsteun,multifunctioneel stuur,hoofdsteunen achter,trekhaak,parkeersensoren,sportvelgen,bumpers/spiegels in carrosseriekleur,climate control,etc..etc...etc...
Zeer net interieur/exterieur !!
Rijdt perfect !!
APK gekeurd tot 05/2025 !!
NAP uitdraai met 161724 km. !!
Navigatie !!
Trekhaak !!
Climate Control !!
I N R U I L I S M O G E L I J K !!
= Bedrijfsinformatie =
OM MISVERSTANDEN TE VOORKOMEN VERZOEKEN WIJ U OM TE BELLEN BIJ VERTREK.
DIT KAN OP : 06 15045606 EN 06 42107601
WILT U ALLEEN UW AUTO VERKOPEN ? DAN KAN DAT NATUURLIJK OOK !!
KIJK DAN EENS OP WWW.AUTOINKOOPRIDDERKERK.NL
TOT ZIENS BIJ JESSE DE KONING AUTO`S
HAVENKADE 5 EN 6
2984 AA RIDDERKERK
0642107601 EN 0615045606
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.