Bouwjaar | 02-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.880 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-XX-PF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.880 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-XX-PF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Billy Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tulpenstraat 80 |
Postcode | 2231 GX |
Plaats | Rijnsburg |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43190159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.billycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Uiteraard kunt u bij ons uw huidige auto inruilen en uw nieuwe aankoop voordelig financieren.
Al onze voertuigen komen in aanmerking voor garantie pakketten van 3, 6 of 12 maanden garantie.
Vraag naar de voorwaarden.
We kunnen in ons RDW erkende bedrijf ter plekke te naam stellen en uw auto inruilen vraag naar de waarde van uw inruil voertuig.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Wij adverteren onze auto's voor een zeer scherpe internetprijs. Inruil is mogelijk. Buiten onze openingstijden is het op afspraak mogelijk om naar een auto te komen kijken. Voor vragen of informatie kunt u ons bereiken op 0643190159 Er kunnen geen rechten worden ontleend aan fouten in opties & accessoireslijst door druk en/of plaatsingsfouten.
Onze openingstijden zijn Ma-Vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag: 10:00-17:00 . Wij staan open voor buiten onze openingstijden een afspraak in te plannen, bel voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.