Bouwjaar | 09-02-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.183 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-TT-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.183 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-TT-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Offenberg Auto's |
Contactpersoon | Bart Offenberg |
Adres | van Beethovensingel 138 |
Postcode | 3133 EA |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4600332 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autooffenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Scenic 1.6-16V Business Line Only export
- Kenteken: 25-TT-TV
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- Tellerstand: 224183 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4M 97
- Vermogen: 82 kW / 112pk
- Ledig gewicht: 1295 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 426 cm
- Hoogte: 1620 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Renault Scenic 1.6 16v Nette auto rijd en schakelt zeer goed Only export
vraagprijs 1750.- OF tegen elk aannemelijk bod .
this Renault Scenic has a Parking brake problem,
for the rest the car does not drive less.
Because of it only when starting it gives it in the display parking brake problem,
just works normal.
15 EXTRA FOTO'S VAN DE AUTO NU OP ONZE SITE.
WWW.AUTOOFFENBERG.NL
Al meer dan 50 jaar ervaring van BOVAG dealer occasions.
Vraag naar de leverings voorwaarden.
Offenberg Auto's
van Beethovensingel 138
3133EA VLAARDINGEN
0104600332
info@autooffenberg.nl
autooffenberg.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.