Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-NHL-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 3.595,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-NHL-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ed Kar Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berkenwoudestraat 23 |
Postcode | 3076 JA |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4259907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51191563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edkar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zojuist binnen gekomen: Deze rijk uitgeruste familie auto met veel ruimte en afkomstig van de 2e eigenaar! Voorzien van complete onderhoudshistorie, NAP voertuigrapport, nieuwe APK keuring en 2 originele sleutels. Deze Renault Scénic is Nederlands geleverd en heeft recent Onderhoud gehad bij 235.554 km inclusief nieuwe APK keuring die geldig is tot 18-09-2025. Tevens is de distributieriem op 25-08-2022 vervangen bij kilometerstand 200.795 km. Wij bieden deze Renault Scénic aan voor een scherpe meeneemprijs!
Deze Renault Scénic komt uit 2010, werd geleverd van 25-01-2010 tot 30-11-2010 en kostte toen ? 27.530,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,4 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 18-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld ? 198,25 per kwartaal.
-INRUIL IS MOGELIJK MAAR WEL TEGEN HANDELS PRIJZEN. VOOR MEER INFO KUNT U ONS MAILEN OF DIRECT BELLEN: 0651191563
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra garantie bedragen VA ?495
- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd
Openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00, op zaterdag van 9:30 tot 16:00. Op zondag zijn we dicht.
Het is mogelijk om een afspraak in te plannen buiten kantooruren, graag hiervoor even bellen.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u zeker dat u niet voor niks rijdt.
Kijk voor meer info en onze volledig voorraad op onze website: www.edkar.nl
Tekstfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.