Bouwjaar | 26-07-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.126 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 51-JS-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.126 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 51-JS-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Next Car Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stavorenweg 5 |
Postcode | 2803 PT |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30889984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4169 x 1698 x 1675 cm
Wielbasis: 2.580 cm
Inhoud laadruimte: 410/1.800 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 680 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 185/65R15
Betrouwbare en prima rijdende Renault Scenic 1.8 16v aangeboden uit het jaar 2002
Auto is voorzien van APK en heeft als opties:
- Climate Control
- Elektrische ramen voor
- Centrale Deurvergrendeling
- Parkeersensoren achter
- Trekhaak
- Stuurwielbediening
- Elektrisch bedienbare buitenspiegels
- Lichtmetalen velgen
Etc.
Distributieriem vervangen bij 122.800 km.
MEENEEMPRIJS!!!
Wij rekenen geen afleverkosten of afleverpakketten.
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Next Car Automotive niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Wij zijn dagelijks geopend op afspraak. Bel naar 06- 30 88 99 84
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.