Bouwjaar | 24-04-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 289.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-SR-XN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 1.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 289.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-SR-XN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MB Cars Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hongkongstraat 66 |
Postcode | 3047 BS |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36276928 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mbcarscenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's worden altijd afgeleverd met een nieuwe of recente APK, tenzij anders vermeld.
Wij berekenen geen afleverkosten wanneer u een auto bij ons koopt.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging cq proefrit in deze auto!
Wij zijn geopend op maandag t/m zondag van 10.00 uur tot 21.00 uur.
BELANGRIJK!!! Wij vragen u altijd even te bellen voordat u ons wil gaan bezoeken. Wij zitten vaak op de weg om onze snel wisselende voorraad aan te vullen. En het zou heel jammer zijn als u voor een dichte deur komt te staan!
Inruil is mogelijk, stuur ons een paar foto's en wat informatie van de in te ruilen auto/motor en wij zullen u zo spoedig mogelijk een inruilvoorstel doen.
Vrijwaren kan bij ons 24/7.
Wij doen ons uiterste best om de informatie in deze advertentie juist, compleet en actueel weer te geven.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
MB Cars Center
Hongkongstraat 66
3047 BS Rotterdam
Tel: 06-36276928 (ook Whatsapp)
Facebook: MB Cars Center
Website: https://mbcarscenter.nl
E-mail: info@mbcarscenter.nl
RDW erkend
Vrijwaren mogelijk
ELKE ZONDAG GEOPEND!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.