Bouwjaar | 01-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 85.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VP-Z6-5K |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 15.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 85.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VP-Z6-5K |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Dijkers B.V. |
Contactpersoon | Koen Dijkers |
Adres | Zijlkade 24B |
Postcode | 4243 JE |
Plaats | Nieuwland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 352201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20010851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagedijkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop bij Garage Dijkers, gespecialiseerd in Renault.
Trafic L2H1 95 Pk Euro 6 Handbak 6 versnellingen.
Uitgevoerd met Airco, Radio BLeutooth en USB aansluiting, bijrijdersbank en een volledige laadruimte bekleding.
Kosten rijklaar bedragen 695,-- Hiervoor krijgt de bus onderhoudsbeurt, APK en Bovag garantie.
Garage Dijkers sinds 1983 Het adres voor uw Transport oplossing!
Wij zijn specialist in Renault personen, bedrijfs en vrachtwagens, merkdealer van Isuzu 4x4 en bedrijfswagens.
Voor meer informatie kunt u bellen met 0183-352201 of Mobiel op 06-20010851
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!