Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 inrichting Euro6 Airco | Navigatie | Trekhaak | Parkeersensoren bijrijdersbank, cruisecontrol, imperiaal

€ 12.600,-

Bouwjaar 30-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 160.328 km
Deuren 5
Kenteken V-602-RD
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 inrichting Euro6 Airco | Navigatie | Trekhaak | Parkeersensoren bijrijdersbank, cruisecontrol, imperiaal


€ 12.600,-

Algemeen

Bouwjaar 30-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 160.328 km
Deuren 5
Kenteken V-602-RD
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Wal Vans
Contactpersoon Emile van Amerongen
Adres Lekdijk 188
Postcode 2967 GJ
Plaats Langerak
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0072727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderwalvans.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 292 x 168 x 139 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Garantiepakket 1 (€ 495 ex BTW): 3 maanden garantie tot 7500km: Nieuwe APK incl. adviespunten, eventuele onderdelen en arbeid + onderhoudsbeurt. (max. 12 jaar oud - 200.000km). AutoTrust
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Garantiepakket 2 (€ 795 ex BTW): 6 maanden garantie tot 15.000km: Nieuwe APK incl. adviespunten, eventuele onderdelen en arbeid + onderhoudsbeurt. (max. 12 jaar oud - 200.000km). AutoTrust
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Dealer onderhouden Renault Trafic L2H1 Euro6 met professionele inrichting en trekhaak. Deze zuinige Trafic rijdt super en is tevens voorzien van airconditioning, cruisecontrol, parkeersensoren, navigatie, imperiaal, bijrijdersbank en bluetooth telefoonvoorbereiding.

= Bedrijfsinformatie =

Al de door ons vermelde prijzen zijn meeneemprijzen excl. BTW (en excl. BPM) tenzij anders vermeld.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen Autodata en de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder.

Onze voorraad bedrijfswagens bestaat doorgaans uit ruim 500 voertuigen en is afkomstig van zorgvuldig geselecteerde en betrouwbare partners en leasemaatschappijen.
Wij begrijpen als geen ander dat een bedrijfswagen aanschaffen een hele uitgave is en soms niet gelegen komt.
Wij kunnen met u meedenken in passende financieringsmogelijkheden.
Dus bent u opzoek naar uw bedrijfswagen dan bent u bij Van der Wal Vans V.O.F. aan het juiste adres!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie