Bouwjaar | 14-04-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 86.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VV-495-K |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 86.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VV-495-K |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vlaardingen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 17-19 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2328010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovlaardingen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Interieur: Antraciet/zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
ZEER NETTE GOED ONDERHOUDEN RENAULT TRAFIC.
NIEUW MODEL.
BOUWJAAR 2016
LET OP!!! DUBBELE SCHUIFDEUR LINKS EN RECHTS!!!
PRIJS IS EXCLUSIEF BTW!!
*UITGEVOERD MET;
-PDC ACHTER.
-CRUISE CONTROL.
-RADIO BEDIENING AAN HET STUUR.
-BOORD COMPUTER.
-AIRCONDITIONING.
-NAVIGATIE.
-ARMSTEUN.
-3 ZITPLAATSEN.
-ELECTRISCH BEDIENBARE RAMEN EN SPIEGELS.
-CENTRALE DEUR VERGRENDELING.
ZOJUIST GROOT ONDERHOUD GENOTEN.
-4 BANDEN NIEUW.
-TREKHAAK NIEUW.
-CONDENSOR / AIRCO COMPRESSOR NIEUW.
-ONDERHOUDS BEURT / VLOEISTOFFEN NIEUW.
-APK NIEUW.
GEEN AANNEMERS OF VERFBUS GEWEEST.
SLECHTS HALEN EN BRENGEN VAN KLASSIEK AUTO MATERIAAL.
EN OOK ZEKER GEEN TREKPAARD GEWEEST.
DOOR ONSZELF IN GEBRUIK TOT VERKOOP!
FOTO'S VOLGEN DEZE ZIJN VAN EEN VERKOCHTE BUS UIT DE ZELFDE SERIE !!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden verkocht met 6 tot 24 maanden BOVAG garantie. Kijk voor het volledig aanbod occasions op onze internetsite www.autovlaardingen.nl. Auto Vlaardingen en Vlaardingen Classiscs zijn onder een dak gevestigd aan de Industrieweg 17-19 te Vlaardingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!