Bouwjaar | 17-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 179.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-705-XX |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 9.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 179.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-705-XX |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep DIGO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinier de Graafweg 2a |
Postcode | 2625 DA |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyotadigo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK.
- Basis pakket (€ 599 meerprijs):
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Geldige APK min. 6 mnd.
- Standaard onderhoudsbeurt*
- Distributie vervangen indien nodig (tegen meerprijs)
- Banden minimaal 2.5 mm
- Volledige Technische inspectie*
- Pechhulp* Benelux
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof 15 liter
- Garantie* wettelijk*
- Bovag pakket (€ 899 meerprijs):
- Tenaamstellingskosten
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Steenslagbehandeling*
- Nieuwe APK
- Minimaal 2 sleutels
- Onderhoudspakket* volgens fabrieksvoorschriften
- Distributie vervangen (binnen 15.000km./ 12 mnd. incl.)
- Banden minimaal 3.5 mm
- Airco onderhoud
- Volledige Technische inspectie**
- Bovag 40 punten certificaat
- Pechhulp* 12 mnd. Europadekking
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof Halfvolle tank
- Gratis vervangend vervoer
- Garantie 12 mnd. BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze Renault Trafic staat voor u klaar! De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Verder is de Renault uitgerust met: adaptieve mistlampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!