Bouwjaar | 30-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 158.404 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-498-LJ |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 158.404 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-498-LJ |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroothandel F.Hendriks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boomaweg 45 |
Postcode | 2553 EB |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53287445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hendriksauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.674 kg
Laadvermogen: 1.266 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
U rijdt deze auto al vanaf slechts € 222,- per maand, looptijd 60 maanden, met een slottermijn van € 2450,- U betaalt alleen €2090,-- btw vooruit.
Voor andere looptijden of slottermijn kijk op deze website: https:/ /www.finautolease.nl/
Prijs is ex btw!. Onderhoudshistorie aanwezig + twee sleutels.
Laatste onderhoudsbeurt gehad bij 153.000 KM.
Wij berekenen geen afleverkosten. Alle keuringen zijn toegestaan.
Wij zijn open van maandag t/m zaterdag vanaf 10.00 t/m 20.00 s'avonds. Neemt u telefonisch contact met ons op alvorens u besluit af te reizen naar ons, dit om teleurstelling te voorkomen
Hendriks auto is het adres voor aanschaf van uw occasions. Inruil behoort tot de mogelijkheden.
U kunt ons bereiken via het volgende mobiele nummer: 0653287445...
U ben van harte welkom om langs te komen bij Hendriks Auto. Graag tot ziens!
Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!