Bouwjaar | 25-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 183.840 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-008-HV |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 183.840 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-008-HV |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Twigt Trucks BV |
Contactpersoon | Twigt |
Adres | Hoofdweg-Noord 27 |
Postcode | 2913 LB |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 317272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twigttrucks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt. 2016 - dec. 2017
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Onze verkoop en prijsstelling is gericht op de zakelijke markt, onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM!
Voor consumenten gelden andere tarieven dan genoemd in de advertentie.
Wilt u een voertuig onderbrengen in een financiering?
Wij kunnen vrijblijvend voor u een voorstel uitwerken en de mogelijkheden bespreken.
U kunt voor deze auto bij ons een keuze maken uit de volgende servicecomponenten:
-Voertuig zo mee als geadverteerd zonder meerprijs;
-Wassen en poetsen
-Kleine onderhoudsbeurt
-APK
Meerprijs € 450,- excl. BTW
-Wassen en poetsen
-Grote onderhoudsbeurt
-APK
-3 Maanden garantie
Meerprijs € 1050,- excl. BTW
Advertentie is voorbehouden aan prijswijzigingen en invoerfouten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!