Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Turbo2 Energy AIRCO / NAVI / IMPERIAL / CRUISE CONTROLE

€ 9.500,-

Bouwjaar 29-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 94.453 km
Deuren 5
Kenteken VX-911-P
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Turbo2 Energy AIRCO / NAVI / IMPERIAL / CRUISE CONTROLE


€ 9.500,-

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 94.453 km
Deuren 5
Kenteken VX-911-P
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Banden Outlet Koole
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langeweg 12C
Postcode 3244 BH
Plaats Nieuwe-Tonge
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16226392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bandenoutletkoole.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.295 kg
GVW: 2.980 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges

Met zijn dynamische eigenschappen belooft deze Renault Trafic  u een heleboel rijplezier. Hij is ontwikkeld op een geavanceerd onderstel en biedt altijd een veilig weggedrag. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar, voorzien van Airco, Cruise Controle & Navigatie
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van climate control is voorzien. 

Getoonde 17'' nieuwe lichtmetalen velgen tegen meerprijs.
Abgebildet sind neue 17-Zoll-Leichtmetallfelgen gegen Aufpreis.
Montré de nouvelles jantes en alliage de 17 pouces à un coût supplémentaire.
Shown 17'' new alloy wheels at extra cost.  

Perfect onderhouden.

Inruil is mogelijk

Prijs €9500,- Ex Btw

Ook met financiering mogelijk vanaf €225,- per maand

Bekijk ook onze andere advertenties.

Alle bestelwagens: nieuw & gebruikt. Bedrijfswagens zoals Citroen, Nemo, Jumper, Jumpy, Berlingo, Fiat, Doblo, Ducato, Fiorino, Scudo, Ford Transit, Custom, Connect, Courier, Transit Iveco, Daily, Hyundai, H300, Mercedes, Mercedes-Benz, Benz, Sprinter, V-klasse, Vito, Citan, Nissan, Kubistar, Primastar, NV200, NV300, NV400, Interstar, Opel, Combo, Vivaro, Movano, Peugeot, Bipper, Expert, Partner, Boxer, Renault Trafic, Reault, Master, Kangoo, Mascott, Toyota, Hiace, Volkswagen Caddy, Transporter, Crafter, LT, Multivan met grijs kenteken.
Alle bedrijfswagens met: bakwagen, dubbelecabine, dubbele cabine, glasresteel, glasrasteel, huif, dubbel lucht, laadklep, gesloten bestel, 3 zitplaatsen, laadbak, bestelwagen, bestelauto, transportwagen, transportauto, openlaadbak, meubelbak met laadklep, meubelbak, oprijwagen, 4×4, L1H1 L1H2, L2H1, L2H2, L3H2, L3H3, L4H2, L4H3, Maxi, kombi, combi, grandvolume.   

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie