Renault Trafic 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Advance + Camera

€ 31.950,- excl. BTW

Bouwjaar 04-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Advance + Camera


€ 31.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Vliet
Contactpersoon Arco Mijnders
Adres Julianaweg 78
Postcode 3248 AN
Plaats Melissant
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 601764 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-vandervliet.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.803 kg
Laadvermogen: 1.146 kg
GVW: 3.070 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket (1): De auto wordt afgeleverd: - Onderhoudsbeurt + apk (indien nodig) - Schoonmaken binnen en buitenkant - Wax behandeling Car-Tec - Volle tank brandstof - 24 uurs pechhulp pas Autofirst - 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Geen achterportier bij deze Renault TRAFIC. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Een gevisualiseerd overzicht van alle belangrijke functies wordt geleverd door het digitale dashboard. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. De aanwezige DAB-radio komt perfect tot z'n recht door het topklasse audiosysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Met cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze Renault helemaal compleet.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie