Renault Trafic 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Extra - 125th Anniversary - Trekhaak - Reservewiel - Alarm

€ 37.950,- excl. BTW

Bouwjaar 28-09-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Extra - 125th Anniversary - Trekhaak - Reservewiel - Alarm


€ 37.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Hellevoetsluis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Sprong 2
Postcode 3224 HC
Plaats Hellevoetsluis
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 320555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.818 kg
Laadvermogen: 1.252 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Trafic. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Deze Renault Trafic legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Extra opties op deze auto zijn: draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en verstelbaar stuur.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Even bellen voor een afspraak en deze Renault staat voor u klaar!

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reinigin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie