Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Advance/ BPM VRIJ

€ 31.495,- excl. BTW

Bouwjaar 01-11-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Advance/ BPM VRIJ


€ 31.495,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage De Wit Schoonhoven
Contactpersoon K. de Wit
Adres De Diamant 6
Postcode 2872 ZZ
Plaats Schoonhoven
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 382871 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedewit-schoonhoven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Laadvermogen: 1.171 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden Bovag: 12 Maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Alle technologie in de Renault Trafic is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Uw passagiers laden hun bagage moeiteloos in en uit; de ruime deuropening met schuifdeur maakt het mogelijk. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. In deze auto wordt u elke rit opnieuw bijgestaan door een gebruiksvriendelijk navigatiesysteem, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. U bent mede dankzij accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Daarom adverteren wij met de meeneemprijs met garantie en kunt u kiezen uit verschillende pakketten. Elke auto wordt s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie