Renault Trafic 2.0 Blue dCi 150 EDC T30 L2H1 Extra - 125th Anniversary - Trekhaak - Reservewiel - Alarm

€ 37.950,- excl. BTW

Bouwjaar 28-09-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 150 EDC T30 L2H1 Extra - 125th Anniversary - Trekhaak - Reservewiel - Alarm


€ 37.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Hellevoetsluis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Sprong 2
Postcode 3224 HC
Plaats Hellevoetsluis
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 320555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.818 kg
Laadvermogen: 1.252 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Dankzij het digitale dashboard in deze auto kan u de interface van uw cockpit personaliseren. De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Ook draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Renault. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-

Deze advertentie is met zorg samengesteld, ech

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie