Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 Comfort ongebruikt

€ 26.950,- excl. BTW

Bouwjaar 13-12-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 Comfort ongebruikt


€ 26.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kleyweg Bedrijfsauto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harnaskade 1b
Postcode 2635 CA
Plaats Den Hoorn Zh
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 2513812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kleyweg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.791 kg
Laadvermogen: 1.259 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 130 per kwartaal

nieuwe ongebruikte bus
grijs metallic Donker, bijna zwart
lengte 2
trekhaak
bijrijdersbank
cruise controlle

= Bedrijfsinformatie =

Opmerkingen

PROFITEER VAN FINANCIAL LEASE!

-ECONOMISCH EIGENDOM
-RENTE FISCAAL AFTREKBAAR
-AFSCHRIJVING FISCAAL AANTREKKELIJK
-BTW VAN DE AANSCHAFPRIJS TERUG TE VORDEREN
-TRANSPARANT
-GEEN KILOMETER BEPERKINGEN!!!
-RUIMTE OM TE ONDERNEMEN!


Onze verkoop en prijsstelling is gericht op de zakelijke markt!
onze prijzen zijn exclusief 21% B.T.W. en BPM
mits anders vermeld,
voor consumenten ( particulieren) gelden andere tarieven dan genoemd in de advertentie
e.e.a. in verband met BTW en rest BPM ed
aan fouten in advertentie kan geen recht worden geclaimd.
KLEYWEG BEDRIJFSAUTO,S bedrijfswagen specialist sinds 1954 !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie