Bouwjaar | 15-11-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 299.555 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-VRR-71 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 3.999,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 299.555 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-VRR-71 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Discount |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haagweg 77 |
Postcode | 2681 PB |
Plaats | Monster |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 248213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-discount.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.265 kg
GVW: 2.950 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Euro 5, toegankelijk in alle milieuzones ?
Airco ?
Schuifdeur rechts ?
Achterklep met ruit ?
Voorzien van airco, elektrische ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, stuurbekrachtiging, airbag bestuurder, cruise control, full map navigatiesysteem, radio / cd, dasboardkastje, 3 zitplaatsen, bestuurdersstoel met armsteun, duobankje, volledig tussenschot, laadruimte voorzien van professionele kastinrichting ( meerwaarde € 499,- ), betimmerde laadruimte, achterklep met ruit en anti inbraak, trekhaak, pdc park distance control achter, schuifdeur rechts, bumpers in carrosseriekleur en chrome delen exterieur.
Prijs € 3.999,- exclusief inrichting en 21% btw
Prijs € 4.838,79 exclusief inrichting inclusief 21% btw
= Bedrijfsinformatie =
U kunt bij ons ook terrecht voor:
*Onderhoud en reparatie
*Zowel nieuwe als 2e hands onderdelen voor bedrijfswagens
*VWE partner voor al Uw export documenten ook met 15 daags kenteken
*Transport door heel Nederland
Met vriendelijke groet,
Car Discount Bedrijfswagens & Onderdelen B.V.
Haagweg 77
2681PB Monster
Mob. 06-53290269
Mob. 06-14736927
Tel. 0174-248213
Fax. 0174-243144
info@car-discount.nl
www.car-discount.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!