Bouwjaar | 22-01-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 417.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-VXX-4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 417.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-VXX-4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nor |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Nijverheidstraat 5 |
Postcode | 3125 AJ |
Plaats | Schiedam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84934049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfnor.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (inbegrepen): Gratis afleverpakket Alle vloeistoffen en olie worden gecontroleerd en bijgevuld. Gratis de auto ontsmetten met Ozon behandeling
- Afleverpakket en 1 jaar APK (€ 99 meerprijs): Afleverpakket: Alle vloeistoffen en olie worden gecontroleerd en bijgevuld inclusief 1 jaar APK
- Garantiepakket 1 (€ 395 meerprijs): 3 maanden eigen garantie op versnellingsbak en motorblok.
= Bedrijfsinformatie =
Wij kopen en verkopen alle soorten occasions.
"De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op
uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan." WIJ ZIJN NIET AANGESLOTEN BIJ DE BOVAG
"Wij rekenen GEEN afleverkosten"
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Bij ons kunt u ook uw auto inruilen tegen handelsbiedingen
Optioneel: De kosten van het tenaamstelling bedragen €20
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra eigen garantie of 1000 kilometers bedragen €395
Betaling: U kunt bij de bank opdracht geven voor het verhogen van uw pinlimiet voor datum aflevering. U kunt dan bij ons het bedrag pinnen.
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag open van 09:30 uur tot 17:00 uur
Op zondag zijn wij gesloten
Tekst fouten voorbehouden.
Bezoek adres:
De Nijverheidstraat 5
3125AJ Schiedam
Mobiel: 0031684934049
Mobiel: 0684934049
mail: norexport@norexport.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!