Bouwjaar | 14-11-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 133.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VK-752-R |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 8.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 133.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VK-752-R |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Calandkade Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerketuinenweg 41-43 |
Postcode | 2544 CV |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22080801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.facebook.com/calandkadeauto |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.723 kg
Laadvermogen: 1.307 kg
GVW: 3.030 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
graag nodigen wij u uit voor een proefrit!
Alvorens bellen als u wilt langskomen voor een auto om ongemakkelijkheden te voorkomen.
Auto op u naam zetten? Wij doen dat ter plekke voor u en GRATIS!
Welkom bij Calandkade Autodealer, wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf, u kunt bij ons terecht voor in-en verkoop van uw auto en alle nodige onderhoud, reparaties en nog veeel meer....
Onze diensten check list:
* Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk.
* Auto Vrijwaren en auto tenaamstelling 24 / 7 (op naam zetten)
* Financiering mogelijk
* Apk Keuring
* Uitlijnen
* Airco vullen
* Onderhoud en reparaties
* Schade herstellen, Richten en Spuitwerk
* Poetsen en polijsten interieur + exterieur
* Koplampen herstellen
* leder interieur herstellen & verven
* Nieuw en 2e hands banden
* Uiteraard heerlijke koffie!
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
mob Inkoop / verkoop 06-22080801
whatsapp : 06-22080801
Openingstijden:
Ma. t/m Vrij: 08-00 - 19:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Zondag eventueel op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!