Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 119000 km

€ 9.950,-

Bouwjaar 05-05-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 119.168 km
Deuren 5
Kenteken VN-444-X
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 119000 km


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-05-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 119.168 km
Deuren 5
Kenteken VN-444-X
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf G Dol bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijnsburgerweg 48a
Postcode 2215 RC
Plaats Voorhout
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)252 - 251142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 119000 km


- Kenteken: VN-444-X
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 05-05-2025
- Tellerstand: 119168 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zilver
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1692 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Audio pakket

- Bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Radio

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie





Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat uitvoeringen anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen aan hetgeen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te controleren. Schrijf- en tekstfouten voorbehouden. Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk. 

Autobedrijf G Dol bv
Rijnsburgerweg 48a
2215RC Voorhout
0252-251142
gdol67@msn.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie