Bouwjaar | 21-08-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 139.730 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 21-08-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 139.730 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Merenwijk |
Contactpersoon | Hoes Ugur |
Adres | Flevoweg 12b |
Postcode | 2318 BZ |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5231318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoservicemerenwijk.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 DC Comfort |TREKHAAK
- Kenteken: VDL-67-H
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 26-06-2025
- Tellerstand: 139730 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M H4
- Vermogen: 89 kW / 121pk
- Ledig gewicht: 1875 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 6
- Verbruik: 6.7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Bijzondere opties & accessoires
- Parkeersensor achter
Pakket: Navigatie pakket 2
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Parkeersensor achter
- Zijruit rechts in laadruimte
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de auto van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Wij verrekenen geen afleveringskosten, de auto is rijklaar.
6 maanden garantie.
Eerste eigenaar.
Inruil mogelijk.
071 523 13 18 of info@autoservicemerenwijk.nl
Autoservice Merenwijk
Flevoweg 12b
2318BZ Leiden
071-5231318
info@autoservicemerenwijk.nl
autoservicemerenwijk.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!