Bouwjaar | 01-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 109.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-120-HP |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 109.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-120-HP |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Neherkade 2256 |
Postcode | 2521 RN |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20460312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfsamm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.800 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Auto is een 1.6 dCi T27 Comfort Energy uit 08-2017 met 109.656 km N.A.P en is voorzien van Apk/Airco/Cruise/ParkeerSensoren/Start&Stop/Elektr.Ramen/Centrale deurvergrendeling/Cd/Onderhoudsboekjes/4 Goede banden en auto rijdt, schakelt en remt goed. Voor een afspraak belt of WhatsAppt u de volgende persoon Sam/06-20460312.
Overschrijven kan ook op Zaterdag en Zondag. Inruil mogelijk! Telefonisch dagelijks te bereiken van 08.00 tot 22.00 uur.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze auto nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd. Bel 06-20460312 voor een proefrit!
!!!!!Bel 06-20460312 voor een afspraak!!!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!