Bouwjaar | 20-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.017 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-655-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
€ 11.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.017 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-655-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's bij Verheij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 95 |
Postcode | 2984 AC |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14555698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bijverheij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2019
Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 360 x 165 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.360 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 20.000 km
Beschikbare afleverpakketten:
- Rijklaar (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie, 20.000 km garantie); geldige APK en kleine onderhoudsbeurt.
- Afleverpakket (€ 350 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Rijklaar "): 6 maanden Huisgarantie (6 maanden garantie, 100.000 km garantie); minimaal 1 jaar APK, onderhoudsbeurt volgens schema, reinigings- en poetsbeurt, tenaamstellen voertuig
Zo compact als hij is, biedt de Renault Twingo een enorme hoop ruimte voor u, uw gezin en uw bagage. Dit exemplaar heeft 5017 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2018. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer GT-PAKKET ,LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. U vindt in deze auto ook airconditioning. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Twingo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Twingo? Laat het ons dan snel weten.
=
=
= Lees ook de reviews: klanten beoordelen ons bedrijf met een 9,4! =
***
Deze auto is altijd goed onderhouden. Het onderhoudsboekje is compleet ingevuld.
De auto is gegarandeerd schadevrij en heeft geen schadeverleden.
Het RDW Tellerrapport is aanwezig, km-stand is logisch.
Kijk voor meer informatie bij ons Afleverpakket, https://www.bijverheij.nl/afleverpakketten/
Inruil van uw h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).