Bouwjaar | 12-10-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.585 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-SJX-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.585 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-SJX-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Niet Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeinde 37 |
Postcode | 2969 BM |
Plaats | Oud-Alblas |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 701728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 46816749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.denietautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 157 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (€ 295): -auto poetsen -minimaal half jaar apk -technische controle -tenaamstelling + e.v.t. vrijwaren inruil auto -1 maand garantie (motor+bak)
- Standaard (€ 495): -auto poetsen -minimaal 10 maanden apk -tenaamstelling + evt vrijwaren inruil voertuig -onderhoud naar fabrieksopgave -technische controle -3 maanden garantie
Deze Seat Altea komt uit 2011, werd geleverd van 01-02-2010 tot 31-01-2014 en kostte toen € 21.884,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 184 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,7 liter per 100 km en hij weegt 1260 kg. De APK is geldig tot 05-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
De Niet automotive, is een onderneming van vader en zoon.
Wij zijn veel onderweg en vragen u daarom ook mocht u een auto willen bezichtigen, of als u vragen heeft telefonische contact op te nemen?
Dit kan via het telefoonnummer 06-46816749.
Openingstijden op afspraak dit kan ook s'avonds of in het weekend. (zondags volledig gesloten)
Ook is het mogelijk om een auto te bezichtigen op locatie. We spreken dan met u een locatie af bijvoorbeeld bij u thuis om de auto te kunnen bezichtigen.
De getoonde prijzen zijn meeneem prijzen.
Mocht u iets toe willen voegen of langere garantie willen is dat altijd bespreekbaar.
Ook is het mogelijk om via ons een autotrust garantie af te sluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea | Nooit meer te laat
De letters "FR" staan bij Seat voor "Formula Racing" en duiden de snelste versie van een model aan. Daarom is het op het eerste gezicht vreemd dat juist de Altea sinds kort in FR-uitvoering leverbaar is. Immers, de Altea is een brave, ruime familieauto. Bovendien is de Altea FR voorzien van een dieselmotor. Een testrit schept duidelijkheid.
Seat kan het zich als jong en dynamisch merk niet permitteren om een saaie MPV te introduceren. Daarom oogt de Altea niet alleen spannender dan andere gezinsauto's, als FR is hij ook nog eens sportief
Plus
- razendsnel, toch zeer praktisch
- geslaagde vormgeving
- prima wegligging
Min
- middenconsole raakt knie van bestuurder
- boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
Het concept van een snelle familiebus is bijzonder, maar niet uniek. Opel was de eerste met de Zafira OPC en Toyota voorziet de Corolla Verso van een extreem sterke dieselmotor. Toyota maakt de Verso daarmee tot een uiterst capabele en comfortabele reisauto.
Seat is het comfort zeker niet vergeten, maar legt de nadruk op de presentatie. De Seat Altea FR zet eerst de juiste toon met een gelikte vormgeving, voert de spanning dan op met een uiterst sportieve aankleding en overtuigt daarna des te meer met meer dan sportieve prestaties. Daarmee is de sportwagenbelevenis compleet en dat maakt iedere (snelle) rit met de Altea FR tot een waar genoegen.
Bovendien is een snelle familieauto in de praktijk bijzonder nuttig. Verslapen? De boot gemist? De brug open? De trein vertraagd? Met de razend snelle Seat Altea FR is het allemaal geen probleem en komt niemand ooit nog te laat.