Bouwjaar | 06-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.952 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 61-KLG-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.952 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 61-KLG-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KN Automotive |
Contactpersoon | nordin |
Adres | Nieuwe Gouwe W.Z. 3 |
Postcode | 2802 AN |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43222850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4280 x 1768 x 1568 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 409/1.320 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.339 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R16
Zeer mooie, zuinige en origineel Nederlandse geleverde SEAT ALTEA 1.4 TSI UIT HET JAAR 2010. Auto rijdt, schakelt en stuurt prima. Dit Voertuig is altijd bij de SEAT en VOLKSWAGEN dealer onderhouden. Onderhoudshistorie is aanwezig. Voertuig heeft recent onderhoudsbeurt en nieuwe APK gehad: 08-03-2023/KM: 183.505. Auto wordt geleverd met Nationale Auto Pas en 2 sleutels.
Voorzien van onder andere:
- Airco
- Cruise control
- Parkeersensoren achter
- Midden arm steun voor en achter
- Automatische verlichting
- Multifunctioneel stuurwiel
- Afneembare Trekhaak
- Privacy glass
- AUX/USB ingang
- Isofix
- Radio/CD speler
- 4 Elektrische ramen
- Elektrische spiegels
- Lichtmetalen velgen
- Volledig Dealer onderhouden
- Nationale Auto Pas
- 2 sleutels
Kortom zeer mooie, zuinige en goed onderhouden auto.
Wij leveren geen afleverkosten of afleverpakketten.
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het verstrekken van de juist gegevens bij onze occasions, kan het toch voorkomen dat er door het gebruik van externe dataleveranciers onjuistheden vermeld staan, onze excuses hiervoor. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn dagelijks geopend op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea | Nooit meer te laat
De letters "FR" staan bij Seat voor "Formula Racing" en duiden de snelste versie van een model aan. Daarom is het op het eerste gezicht vreemd dat juist de Altea sinds kort in FR-uitvoering leverbaar is. Immers, de Altea is een brave, ruime familieauto. Bovendien is de Altea FR voorzien van een dieselmotor. Een testrit schept duidelijkheid.
Seat kan het zich als jong en dynamisch merk niet permitteren om een saaie MPV te introduceren. Daarom oogt de Altea niet alleen spannender dan andere gezinsauto's, als FR is hij ook nog eens sportief
Plus
- razendsnel, toch zeer praktisch
- geslaagde vormgeving
- prima wegligging
Min
- middenconsole raakt knie van bestuurder
- boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
Het concept van een snelle familiebus is bijzonder, maar niet uniek. Opel was de eerste met de Zafira OPC en Toyota voorziet de Corolla Verso van een extreem sterke dieselmotor. Toyota maakt de Verso daarmee tot een uiterst capabele en comfortabele reisauto.
Seat is het comfort zeker niet vergeten, maar legt de nadruk op de presentatie. De Seat Altea FR zet eerst de juiste toon met een gelikte vormgeving, voert de spanning dan op met een uiterst sportieve aankleding en overtuigt daarna des te meer met meer dan sportieve prestaties. Daarmee is de sportwagenbelevenis compleet en dat maakt iedere (snelle) rit met de Altea FR tot een waar genoegen.
Bovendien is een snelle familieauto in de praktijk bijzonder nuttig. Verslapen? De boot gemist? De brug open? De trein vertraagd? Met de razend snelle Seat Altea FR is het allemaal geen probleem en komt niemand ooit nog te laat.