Bouwjaar | 31-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.852 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-771-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 14.985,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.852 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-771-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplaza Dordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 20 |
Postcode | 3316 GN |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45106099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplazadordrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 178 x 155 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
TEKST OM EXTRA AANDACHT AAN TE GEVEN.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten en verkeerde optielijst. Neem altijd optielijst door met de verkoper.
* Pinnen is helaas niet mogelijk bij Autoplaza Dordrecht, wel overmaken (Graag rekening houden met een verhoging van de limiet van 4 uur).
* Reserveringen worden alleen geaccepteerd als klanten onderweg zijn.
* Wij beschikken over de onderhoudshistorie of de N.A.P van al onze auto's .Alle auto's worden afgeleverd met een APK-keuring.
* Financiering/verzekering/ garantie mogelijk
bij ons :
X geen afleverkosten ( bij zo meenemen
X gratis vloeistof controle beurt ( bij zo meenemen)
X 6/12 maanden garantie in overleg ( i.c.m grote beurt en garantie pakket)
X financiering en verzekering mogelijk
X Elke aankoopkeuring, Dekra / ANWB / Bovag is toegestaan, let wel: de kosten van deze keuring zijn voor de aanvrager !!
INRUIL IS MOGELIJK, PAS NA BEZICHTIGING KUNNEN WE EEN PRIJS GEVEN VOOR UW AUTO
AUTOPLAZA DORDRECHT
MADAME CURIESTRAAT 20
3316 GN DORDRECHT
TEL: 0850600160
MOB: 0645106099
Web: www.autoplazadordrecht.nl
Openingstijden:
Maandag: 09.00 tot 17.00
Dinsdag : 09.00 tot 17.00
Woensdag 09.00 tot 17.00
Donderdag 09.00 tot 18.00
Vrijdag 09.00 tot 17.00
Zaterdag 10.00 tot 16.00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.