Bouwjaar | 26-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.602 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-131-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.602 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-131-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice P. van der Linden B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prisma 2 |
Postcode | 3364 DJ |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 616110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolinden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 414 x 178 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.089 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Fr bekleding, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
RIJKLAAR=RIJKLAAR
Onze prijzen van occasions zijn rijklaar. Dus er worden geen aparte kosten meer in rekening gebracht bij aanschaf van een occasion.
Voor het bedrag waar wij de auto voor adverteren kun je het volgende verwachten bij Autoservice van der Linden:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- Uitgebreide afleveringscontrole
- Nieuwe APK-keuring bij aflevering (indien nodig, minimaal 9 maanden)
- Minimaal 12 maanden BOVAG-garantie (bij auto's boven de €4500,-)
- Auto schoonmaken binnen + buiten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.