Bouwjaar | 15-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-840-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-840-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goedman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijde 450 |
Postcode | 2771 GA |
Plaats | Boskoop |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 215111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedmanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.
De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ateca | Niet beter, wel aantrekkelijker
Seat introduceerde het juiste product op het juiste moment. Precies toen de vraag naar grote, hoge auto's toenam introduceerde Seat drie SUV's in drie verschillende formaten. De middelste daarvan, de Ateca, is het meest populair gebleken. Om dat succes vast te houden is het nodig om de Ateca bij de tijd te houden. Wat heeft Seat verbeterd voor modeljaar 2021?
De Seat Ateca is vernieuwd voor modeljaar 2021. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast. Het verschil zit in de vormgeving, de verbeterde semi-zelfrijdende functies en het infotainment-systeem
Plus
- ruim en praktisch
- verdienstelijke rijeigenschappen
Min
- geen verbeteringen in aandrijflijn
- bediening infotainment-systeem niet consequent
Conclusie
Wat heeft Seat aangepast om de Ateca te verbeteren voor modeljaar 2021? Voornamelijk het uiterlijk en de uitrusting. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast, waardoor de rijeigenschappen ongewijzigd zijn gebleven. Ook in 2020 is de Ateca daarom een verdienstelijk rijdende auto met een moderne aandrijflijn. Echter, de prestaties, het verbruik of het weggedrag zijn niet beter dan gemiddeld en hier heeft Seat een kans laten liggen.
De aanpassingen aan de uitrusting maken het verschil. De bestuurders-assistenten zijn merkbaar slimmer geworden. De Ateca stuurt, remt en accelereert soepeler wanneer de bestuurder om assistentie vraagt. Tegelijkertijd is de elektronica alerter in echte noodgevallen. Het nieuwe infotainment-systeem is ook een stap vooruit, alhoewel de bediening enige studie vraagt. Het allerbelangrijkste punt is het aangepaste uiterlijk. Hiermee heeft de Ateca dezelfde moderne uitstraling als de meest recente modellen van Seat en is de aantrekkingskracht vergroot.