Bouwjaar | 05-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.189 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-032-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.189 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-032-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autobedrijven Occasion Centrum Moordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westbaan 110 |
Postcode | 2841 MC |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 7384400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Met zijn hoge postuur en grote wielen is dit een auto waarmee u overal gezien mag worden. Deze SEAT Ateca uit 2019 heeft 35189 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is deze SEAT een prettige auto om te rijden. Een gezonde dosis zen-gevoel is bijgeleverd in de vorm van comfortstoelen. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Natuurlijk behoren automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze SEAT Ateca is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningco
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ateca | Niet beter, wel aantrekkelijker
Seat introduceerde het juiste product op het juiste moment. Precies toen de vraag naar grote, hoge auto's toenam introduceerde Seat drie SUV's in drie verschillende formaten. De middelste daarvan, de Ateca, is het meest populair gebleken. Om dat succes vast te houden is het nodig om de Ateca bij de tijd te houden. Wat heeft Seat verbeterd voor modeljaar 2021?
De Seat Ateca is vernieuwd voor modeljaar 2021. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast. Het verschil zit in de vormgeving, de verbeterde semi-zelfrijdende functies en het infotainment-systeem
Plus
- ruim en praktisch
- verdienstelijke rijeigenschappen
Min
- geen verbeteringen in aandrijflijn
- bediening infotainment-systeem niet consequent
Conclusie
Wat heeft Seat aangepast om de Ateca te verbeteren voor modeljaar 2021? Voornamelijk het uiterlijk en de uitrusting. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast, waardoor de rijeigenschappen ongewijzigd zijn gebleven. Ook in 2020 is de Ateca daarom een verdienstelijk rijdende auto met een moderne aandrijflijn. Echter, de prestaties, het verbruik of het weggedrag zijn niet beter dan gemiddeld en hier heeft Seat een kans laten liggen.
De aanpassingen aan de uitrusting maken het verschil. De bestuurders-assistenten zijn merkbaar slimmer geworden. De Ateca stuurt, remt en accelereert soepeler wanneer de bestuurder om assistentie vraagt. Tegelijkertijd is de elektronica alerter in echte noodgevallen. Het nieuwe infotainment-systeem is ook een stap vooruit, alhoewel de bediening enige studie vraagt. Het allerbelangrijkste punt is het aangepaste uiterlijk. Hiermee heeft de Ateca dezelfde moderne uitstraling als de meest recente modellen van Seat en is de aantrekkingskracht vergroot.