Bouwjaar | 11-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.921 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-628-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 15.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.921 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-628-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Idelenburg en van Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plantage 12 |
Postcode | 2377 AG |
Plaats | Oude Wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3312202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-idelenburg-vantol.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.102 kg
Laadvermogen: 618 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inbegrepen (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Kan gelijk mee, vloeistoffen controle
- Pakket Basis (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 3 maanden garantie op de motor & vernsellingsbak, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket plus (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 6 maanden garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket premium (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): BOVAG garantie (12 maanden); 1 jaar autofirst mobiliteitspas abbonement ( 24/7 pechhulp ), 12 maanden BOVAG garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
Deze Seat Leon komt uit 2018, werd geleverd van 01-01-2017 tot 30-09-2018 en kostte toen € 24.960,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,4 liter per 100 km en hij weegt 1102 kg. De APK is geldig tot 22-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.