Bouwjaar | 10-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NL-355-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NL-355-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O.V. Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stobbeweg 1 |
Postcode | 2461 EX |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 609704 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hovautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - mei 2011
Modelcode: 1P1
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.819 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Honderd procent auto. Plus een stevige dosis gevoel. Dat noemen ze bij Seat auto emocion. De benzinemotor met handgeschakelde zesversnellingsbak levert uitstekende rijprestaties. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De regensensor reageert op de neerslag die op de voorruit belandt. Van een paar spatjes tot een hoosbui: de ruitenwissers weten wat ze te doen staat. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Ook is de SEAT uitgerust met: buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
In de SEAT Leon heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.