Bouwjaar | 20-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.983 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-TK-SN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.983 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-TK-SN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H. Mostert Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafstroomstraat 25 |
Postcode | 3044 AN |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2622212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mostertcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - mei 2009
Modelcode: 1P1
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.783 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Rijdt Perfect, Nette Sportieve Auto.
* AIRCO *
* APK * Geldig t/m 09-01-2025.
* SPORTVELGEN *
* DISCOUNT COLLECTIE *
Prijs is op basis van zo meenemen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij bieden, als autogroothandel, naast deze occasion méér voertuigen aan tegen handelsprijzen. Helaas hebben wij geen mogelijkheden tot het bieden van garantie.
Auto financieren? Ook dat is voor ons geen enkel probleem.
Voor méér informatie kunt u ons altijd even bellen, langskomen mag natúúrlijk óók.
Tevens staat er altijd een ambachtelijk vers gemaakt kopje koffie voor u klaar!
H. Mostert Cars
Graafstroomstraat 25
3044 AN Rotterdam
www.mostertcars.nl
Telefoon: 010 - 26 22 212 + WhatsApp
Email: info@mostertcars.nl
----------------------------------------------------------------------------------------- -------
VOOR PARTICULIEREN EN BEDRIJVEN IN NEDERLAND:
WIJ HEBBEN DE MOGELIJKHEID VOOR HET DIRECT TENAAMSTELLEN & VRIJWAREN VAN VOERTUIGEN
U HOEFT DUS NIET NAAR HET POSTKANTOOR!
VOOR DE EXPORT:
WIJ KUNNEN UITVOEREN VOOR EXPORT EN EXPORTPLATEN MAKEN + GROENE KAART (VERZEKERING VOOR 15 DAGEN)
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.