Bouwjaar | 20-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.851 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GG-676-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 10.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.851 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GG-676-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groene Boom Auto's B.V. |
Contactpersoon | Hemen Hamarashid |
Adres | Zuidelijke Rondweg 1 |
Postcode | 2741 RA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39341248 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groeneboomautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 643 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nationale Auto Pas
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo hebt u de garantie dat de kilometerstand juist is.
Financiering
Het is mogelijk om de auto van uw keuze in termijnen te betalen. Informeert u gerust naar de tarieven en voorwaarden.
Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie kan onjuistheden of typefouten bevatten.
Groene Boom Auto's kan te allen tijde wijzigingen aanbrengen.
Ook uw inruilauto is bij ons van harte welkom!
Voor het maken van een afspraak om de auto te bezichtigen, of voor aanvullende informatie kunt u contact met ons opnemen:
Telefoon: 0639 341248
Of stuur een E-mail naar : info@groeneboomautos.nl
Openingstijden
We zijn van maandag t/m zaterdag geopend van 09:00 - 18:00 en op zondag zijn we op afspraak beschikbaar in de showroom.
Graag uw aandacht voor het volgende:
Auto's worden dagelijks verkocht uit ons voorraad. Graag het verzoek om alvorens uw bezoek te bellen of de auto nog beschikbaar is.
Graag tot ziens!
Bezoek ook eens onze website voor al onze occasions: www.groeneboomautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.